۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
تعداد بازدید: ۲۴۰۹۲۰
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره مشکل عدم ثبت قرارداد بین طرفین تصریح کرد: این مشکلی هم ربطی به نکونام ندارد. قبل از مدیریت خطیر در استقلال هم اتفاق افتاده است.
کد خبر: ۳۳۳۸۴

خیلی از مبالغ چهره‌های شاخص فوتبال ما غیر واقعی است| این مشکل  ربطی به نکونام ندارد!

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، فرشید سمیعی پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده باشگاه استقلال، اظهار داشت: ترمیم و انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره مطرح بود که قرار شد به وقت دیگری موکول شود و به دلیل عدم ارجاع از دستور کار خارج شد.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درباره حاشیه اختلاف نظر و بحث به وجود آمده بین علی خطیر و جواد نکونام افزود: اختلافی وجود ندارد. ممکن است به دلیل مشکلاتی که باشگاه با آن دچار شده، اختلاف نظر در برخی موارد وجود داشته باشد اما طرفین سعی بر همفکری و تعامل مشترک دارند تا قضیه حل شود.

او درباره مشکل عدم ثبت قرارداد بین طرفین تصریح کرد: این مشکلی هم ربطی به نکونام ندارد. قبل از مدیریت خطیر در استقلال هم اتفاق افتاده است. مصوبه‌ای در کارگروه فدراسیون تصویب شده که باشگاه‌ها صورت جلسه‌اش را امضا کرده‌اند. با توجه به مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال در سال گذشته که واقعی ثبت شده و مبلغش بالاتر از سقف فعلی است، مشخص بود دچار مشکل خواهیم شد. متأسفانه کسی به بچه‌ها اعلام نکرد یا استقلال هم اعتراض و برخورد نکرد. باید به این مصوبه اعتراض می‌کرد زیرا مشخص بود با اعداد ثبت شده استقلال در سازمان لیگ به مشکل می‌خوریم.

سمیعی ادامه داد: خیلی از مبالغ دست کم در مورد چهره‌های شاخص فوتبال ما غیر واقعی است. باشگاه‌های دیگر هم کارهایی کرده‌اند که نیازی به گفتن نیست. نمی دانم چه اتفاقی افتاد که این قانون تصویب شد اما سوال ما این است چرا فقط باید استقلال قانون را رعایت کند؟ استقلال از قانون‌مداری خودش ضربه می‌خورد.

او با کنایه به تیم‌های صنعتی ادامه داد: کل فوتبال ایران را می گویم. درست نیست اسم باشگاه یا بازیکن را بیاورم. اختلاف‌ها یک یا ۲ میلیارد نیست که قابل تشخیص نباشد بلکه ۱۰، ۲۰ و ۳۰ میلیارد و به راحتی قابل تشخیص است. اصلا نیازی به کارشناسی ندارد. چشمی و با رؤیت اعداد هم می‌توان تشخیص داد کدام قراردادها واقعی است یا نیست؟

/خبرورزشی

برچسب ها: استقلال جواد نکونام علی خطیر
ارسال نظر
آخرین اخبار